FOLLOW ME ON BOARD!


Thursday 16 June 2011

Alhamdulillah, All Praises To Allah

@Pre Graduation Nite 2011, Equatorial Hotel, Melaka

Assalamaualikum..

Pkl 3 pagi td aku cek result exam degree and Alhamdulillah, result kali ni meningkat unexpected dan diz time yg terbaik pernah aku dpt sepanjang degree ni..huhu. Pelik bercampur gembira la sbb masa exam aritu punya lah susah aku jawab..siap ada silap buat tu mmg moral down la jadinya 1 hari tu..tambahan pulak gap each paper mmg sgt2 dekat..mmg agk tensen gak lah! haha

Aku nk ucapkan RIBUAN TIMA KASIH kt mak ayahku..lecturer2 yg pernah ngaja aku dari diploma sampaila degree ni..and kpd my frenz yg selalu ngutuk aku...especially bdk2 rumah yg suke nyanyi kuat2 masa aku tgh stadi..Si Panjang, Si Ketam, Anggota Polis, Askar Tua, Mamak, Kicap Jalen, dan para scholars Lantut(2011) dan Miki(2011)..Juga bdk2 kelas yg menjadi rakan seangkatan ponteng kelas Abg Long Berung, Cia, Pian, Jason dll...hahaha. ramai sgt ler nk sbut sorang2~

Geng Bas Sekolah Diploma

Semester 5 :: Sem Dis-April 2011 :: Last claz Portfolio :: Kak Zila Rock!

Semester 5 :: Sem Dis-April 2011 :: Last claz Bel422 :: Mdm Cecilia

Semester 5 :: Sem Dis-April 2011 :: Bdk2 Kelas

Semester 5 :: Sem Dis-April 2011 :: Last Class Personal Finance :: Pn. Zaibedah (MIA)

Semester 5 :: Sem Dis-April 2011 :: Last Class Fin. Statement Analysis :: Cik Roslina
Gonna Miss You All!~ ^^ Bye2 Segamat!

So, now I am officially dah abez blaja (dah tak ngadap buku tu kira abez blaja la tu..haha) setelah 4 taun lebih dok kt Segamat tu..So skrg ni tggl nk focus siapkan TESIS jela..kalau dpt buat tesis dgn baik, InsyaAllah I will graduate dgn Selempang lg.. :D 4th July ni aku akan memulakan internship di Malaysia Airlines Subang. Then graduate! yeay!! Doakanlah ya! ^^

Sempena Hari Bapa ni nyatakan rasa sayang korang dgn klik SINI!
<End>

5 comments:

Anonymous said...

Tahniah no 5..

Shasyela said...

yeay!! tahniah mok!=)proud of you!

alia kamal said...

tahniah! :)

Rtp Farra Arisha said...

happy to hear too..
congratsss then :)

zIq Ziqry said...

huhu. thk you all!! ^^

You might want to see :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...