FOLLOW ME ON BOARD!


Wednesday 2 November 2011

10 Hari Cabaran Blog :: Day 5 :: 10 Wishes

Assalamualaikum..

Wah2.. tak sangke aku dah jadi blogger yg rajin sejak kebelakangan ni..wahaha. yela..sambil menyelam minum air.. nak focus buat kerja kat opis aku mmg tak leh la..kena buat multi tasking baru otak aku tak mengantuk..<--alasan..

So, untuk hari ke-5 cabaran blog ni bertajuk 10 Hajat Anda. Apakah hajat yg aku impikan?

:: My 10 Wishes ::

1. Tolong family..jadikan family aku senang..
2. Travel around the world at least twice per year bermula 2012
3. Dapat kerja bagus2..gaji besar2..menjelang 2014
4. Bukak company sendiri menjelang 2016
5. Cuba semua aktiviti baru at least 5 aktiviti baru setahun (dah macam aktiviti kolej la pulak)
6. Jadikan blog ni travel blog dan blog review mende2 baru yg aku cuba..
7. Sambung master sebelum 2013
8. Nak ada rumah dikelilingi kehijauan kalau dah bnyk duit
9. Nak tolong orang2 susah..nak derma dalam amount yg besar2..
10. Kawen sebelum ulangtahun aku yg ke 28..haha

Org kata, kalau kita ada impian..elok dihebahkan..moga org2 yg tahu ni akan bgtahu kt kenalan diorang..makin ramai makin bagus sbb makin bnyk doa2 korang dapat...pastu impian/doa mesti spesifik..makanya getaran frekuensi akan tersebar meluas di merata tempat dgn mudah..ini dinamakan Law of Attraction... :)

THANKS for your Support! ^^
::END::

1 comment:

Shasyela said...

alorh! lama lg nak masok minang ni..:p

You might want to see :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...