FOLLOW ME ON BOARD!


Thursday 19 January 2012

Mari Mengundi!

Assalamualaikum..

Haa...ni apa kes aku wat tajuk mengundi ni? mengundi PRU ke?? haha. Dah alang2 terlanjur entri nama mengundi, so bagi sesiapa yang dah akil baligh (eh, cukup 21 tahun la..) jangan lupa untuk keluar mengundi dan bagi yang belum mendaftar sebagai pengundi, apa lagi..laksanakan tanggung jawab anda untuk negara!

Actually, entri ni sebenarnya untuk kawan-kawan sekalian mengundi SHAHEIZY SAM untuk Anugerah Bintang Popular Berita Harian ke 25 tahun ni..hahaha. Tak kira! nak promote jugak! haha.

Cara Undian SMS:
Taip BH ABP F04 P12 & hantar ke 33333
Taip BH ABP BBP F04 & hantar ke 33333 (utk yg paling popular)
Tapi kalo boleh undilah menggunakan borang di akhbar Berita Harian sekali sebab keputusan muktamad pada kemuncak ABPBH 2011 nanti banyak ditentukan oleh undian menerusi borang. 
 dan nak promote skali yang ni..
Caranya mudah sahaja, anda perlu perah otak untuk keluar dengan satu slogan khas buat Shaheizy Sam ATAU mencipta gelaran khas buat peminat aktor popular ini.

Anda boleh menghantar sebanyak 3 cadangan atau idea kreatif maksima dan boleh menyertai mana mana kategori atau cadangkan kedua dua’nya sekali.

Tarikh tutup penyertaan adalah pada 27 Januari 2012 dan anda boleh mulakan sessi perah otak dan hantarkan idea anda ke shaheizysamofficial@ymail.com & hanya penyertaan melalui e-mail sahaja yang sah.


P/S: Makan malam ni just dibuat kat rumah Sam sendiri.. U guys shud try masakan Mummy yang sedap tu! Tak nyesal kalo pegi..hehe.

THANX For Your Support! ^^
::END::

2 comments:

Aini Azman said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
must join nih! must!
wait ea SS.. hahaha

zIq Ziqry said...

hahaha. JOM2 join!! (hehe.ziq sebok jek nak jugak..haha)

You might want to see :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...