FOLLOW ME ON BOARD!


Friday 9 December 2011

Ben Ashaari Tanya Kenapa Blog Saya Lain Dari Yang Lain


Assalamualaikum..Greeting readers!

Wowee..ni la 1st time aku join Segmen dari blogger..dan buat 1st participation ni aku join segmen dari blogger yang terkenal dan aku respect iaitu BEN ASHAARI (KLIK SINI).

Kenapa blog aku lain?

1. Blog aku dilahirkan mainly untuk aku share TIPS STUDY untuk mendapat Dean List. Sesuai digunakan untuk pelajar universiti mahupun sekolah menengah. Alhamdulillah, walaupun tips ni berasal dari aku sendiri, tapi ia mendapat sokongan dari pembaca.

2. Menjadi medium untuk aku REVIEW mende2 baru yang aku explore sendiri (contoh setakat ni : aku explore dunia penerbangan Malaysia dan sikit experience ketika berpraktikal di Malaysia Airlines)

3. SLOT TRAVEL untuk bercuti di tempat2 yang menarik. InsyaAllah tahun depan melebarkan sayap ke luar negara. Amin..

4. SLOT BORAK2 pula aku mengupas current issue ataupun perkara2 untuk peringatan bersama.

5. SLOT MY LIFE tempat aku menceritakan sedikit sebanyak tentang diri aku.

So, kenapa blog aku lain dari yang lain? Sebab ia terdiri daripada 5 tiang asas yang berlainan. Kalau 1 roboh, ada yg lain utk support. Harapnya kelima-lima tiang ni kukuh untuk support blog ni.. Pape pun, aku baru beginner dan banyak perlukan tunjuk ajar..Hope suatu hari nanti blog ni dapat menjadi medium menyampaikan maklumat yang berkesan.. Amin..

THANX For Your Support! ^^
::END::

13 comments:

CintaZulaikha said...

sb tuh blog nih best....:)

Umar Kadir said...

terbaik!

zIq Ziqry said...

Zulaikha: Thanx soo much ika! ^^
Umar : Thx bro! ^^
Idiey : thx bro! da dtg ur blog! nice too! :)

Ezzattie said...

pergh! ada tips study kat sini. yeah! tahun depan sy spm. so, blog ni akan dilawati oleh sy selalu. insyaAllah :)

jemput singgah blog ezzat jugak ye

http://missezzat.blogspot.com/2011/12/segmen-ben-ashaari-tanya-kenapa-blog.html

$hakirShafiee™ said...

siggah dari segmen bro ben.. Jemput sggh ke blog saya juga..

http://www.shakirshafiee.com/v1/2011/12/09/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain-dari-yang-lain/

Unknown said...

salam kenal dan follow :)

www.akumad.com

zIq Ziqry said...

ainol & ezzattie : welcome here fren! followed all of u! ^^ salam kenal..

zIq Ziqry said...

mad: hai mad! followed u too! thx bro!

Anonymous said...

datang sini .. singgah + follow ,, jemput usha blog cik leeza ye ,, http://leeza-awak.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

Unknown said...

kwang3..budak Uitm singgah sini eaaa...Dari segmen yang sama. Hihi. Belog anda bessshhhh!. Eza follow terus laaa... Keep in touch yerr...

precious cla said...

Nice blog...rasa malu pulak nak tag diri tuan blog ni..hehe btw, aku tag u utk join GA...

http://walkstatic.blogspot.com/2011/12/giveaway-by-triple.html

QIMAYRA ® said...

datang dari segmen yang sama .. dah follow kamu .. kalau sudi meh laa snggah blog aku and follow ler skali :) :)

http://lifewifvanessa.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

from sabah, with love ^^

M@W@R Q@SeH said...

singgah dr segmen yg sama...done follow u...meh dtg blog sy plak ye...klu sudi follow kembali:)

http://belogdaku.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

You might want to see :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...